Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

03 mai 2007




Vechi proverb tibetan: Daca femeia ar fi buna, si Dumnezeu ar avea
una.



Nevasta unui nebun merge la medicul psihiatru:
- Doctore, sotul meu isi inchipuie ca este o farfurie zburatoare.
- Bine, trimite-l la mine.
- Si unde ar putea ateriza?


Doua femei discutau incet intr-un compartiment de tren. Pe una din
banchete
statea un domn,
care pretindea ca doarme.
O femeie i se plangea prietenei cat de scumpe sunt rochiile si
bijuteriile
in ziua de azi...
Cealalta ii spune:
- Ar trebui sa iti gasesti un prieten, care in schimbul unor mici
"favoruri"
sa fie dispus sa-ti ofere 500$ pe luna.
Stii tu, sotii de azi nu mai sunt foarte atenti cu sotiile, nu mai fac
cadouri...
- Si daca nu imi gasesc un prieten care sa-mi ofere 500$?
- Iti gasesti doi care iti ofera cate 250$.
In acel moment, barbatul deschide un ochi si le spune:
- Ma treziti si pe mine cand ajungeti pe la 20$?


Celibatarul este atras de toate femeile, pe cand barbatul casatorit
este
atras de toate cu exceptia uneia

La un dineu, preotul catolic este asezat langa rabin.
Se serveste un superb cotlet de porc si preotul ii zice la rabi:
- Din asta nu o sa mancati ?
- Evident, nu imi permite religia.
- Vai ce pacat, nu stiti ce pierdeti.
Se termina dineul, la plecare rabi ii zice la preot:
- Transmitetii salutari doamnei ...
- Dar rabi, mie nu imi permite religia ...
- Vai, nu stiti ce pierdeti ....

Vine un student in caminul de fete. Paznicul intreaba:
- La cine mergeti?
Studentul:
- La cine ma sfatuiti?

Motto-ul zilei de MIERCURI:
Daca cineva rade, razi impreuna cu el!
Daca cineva canta, canta impreuna cu el!
Daca cineva lucreaza....lasa-l sa lucreze

In bere e putere. In vin e sanatate. In cognac e distinctie, iar in
apa sint
microbi...


Nu stiu ce sa ma fac, domnule doctor. Casatoria mea a intrat intr-un
impas.
Cum asa?
Pai, sotia mea nu ma poate suferi cind sint beat, iar eu n-o pot
suferi cind
sint treaz.