Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

14 mai 2007



Sotul vine acasa si ii aduce sotiei cadou de aniversare un tablou. In imagine era o floare, o sticla de sampanie, o paine si o vaca.
Sta femeia, se uita mirata si il intreaba ce semnifica acest tablou.
Sotul ii raspunde:
- Cand te-am luat erai ca o floare, apoi ai devenit ca o sticla de sampaniei... te-ai mai rotunjit si ai fost ca o paine, dar acum esti ca o vaca...
Suparata, femeia ii raspunde:
- Intr-adevar, cand m-ai luat eram ca o floare da nu tu mi-ai rupt prima petala; apoi am fost ca o sticla de sampanie dar nu tu mi-ai desfacut dopul...cand eram ca o paine tu mancai coaja si altii mancau miezul; iar acum sunt ca o vaca, dar in fiecare dimineata ma suna un vitel si ma intreaba: Nu o plecat boul ala de acasa?



Un urs alearga dupa un iepure.
Ursul:" Am sa te prind, iepure idiot! "
Iepurasul: "Ba s-o crezi tu!
Amandoi traverseaza un camp si la un moment dat le iese in cale o broscuta magica...
Broscuta : "Stop ! Sunt broscuta magica si pot sa va indeplinesc la fiecare cate trei dorinte. Cine incepe ?"
Ursul: " Eu, ca sunt mai mare !"
Broscuta: "Ia sa te aud ursule, care este prima dorinta ?"
Ursul: " Vreau ca toti ursii din padure sa fie femele, in afara de mine!"
Broscuta : "Nici o problema! Si tu, iepurasule, ce iti doresti ?"
Iepurasul: "Eu vreau o casca de motociclist ."
Ursul uitandu-se mirat la iepuras: "Esti un mare prost, stii ?"
Broscuta: "Nici o problema, uite-ti casca. Si tu, ursule, care este a doua ta dorinta?"
Ursul : "Vreau ca toti ursii din padurile vecine sa fie femele. "
Broscuta : "Nici o problema! Iepurasule, care este a doua dorinta a ta ?"
Iepurasul: "Eu vreau o motocicleta de inaltimea mea, super puternica, ultra turbo."
Broscuta: "Poftim".
Ursul: "Ultima mea dorinta este ca ursoaicele sa vina pe rand la mine".
Broscuta: "Dorinta iti este indeplinita, ursule. Iar, tu iepurasule, care este ultima ta dorinta ?"
Iepurasul isi pune casca, se urca pe motocicleta, demareaza in tromba si tipa, intorcandu-se: "Vreau ca ursul sa fie homosexual !!!"





- Iertati-mã, Sir, dar cred cã vã cautã cineva la telefon...
- Cum adicã "crezi", John, mã cautã sau nu mã cautã?
- Sã vedeti, Sir, cînd am ridicat receptorul, o voce de femeie mi-a spus:
- Tu esti tîmpitelul meu, plesuv si idiot?







Un irakian si un kuweitian stateau fata in fata in transee si se impuscau de zor. La un moment dat irakianului i se blocheaza mitraliera.
- La bisda-bisdii ma-tii de pusc-imbutzit! injura irakianul in cea mai pura romaneasca de care era in stare.
Kuweitianul il aude si il intreaba mirat intr-o romaneasca la fel de pura:
- Bei bork de caine, de unde stii la tine rumineste, bei?
- Ieu facut jgoal la Rumania , bei gegule coclite!
- Zeu? Si unde fecut la tine jgoal?
- In Bucures.
- E! Si ce jgoal fecut tu, bei?
- Politehnica. Da' di ce?
- Pei si eu fecut jgoal la Romania .
- Daaa? Ce jgoal?
- Eu fecut Medicin la Tirgu Mures.
Irakianul intre timp isi reparase mitraliera si incepe sa traga si mai indarjit dupa kuweitian.
- Ia bei glons d'acia, la bizda ma-tii de ungur!!





Un betiv mergea pe strada. La un momendat se opreste in fata unei pancarde publicitare. Se uita... se uita... si la un moment dat zice:
- La viata mea, beti crita am vazut, beti morti am vazut, dar beti pepsi! Niciodata.