Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

02 aprilie 2007



Nevasta unui ardelean vrea sa dea divort. Ajunsi in fata
>> judecatorului, ea spune:
>> - De 10 ani sintem casatoriti si inca nu am facut dragoste!
>> Judecatorul, mirat, il intreaba pe ardelean:
>> - Ba, tu ori nu vrei, ori nu poti, ori nu stii? Ardeleanul
raspunde:
>> - De putut, pot; de vrut, vreau, si de stiut, stiu; dar nu vad de
ce
>> atata graba...
>>
>>
>>
>> Un ardelean vine la bar:
>> - Doua sute de votca, in doua pahare.
>> Barmanul intreaba:
>> - De ce in doua pahare, ca esti singur?
>> - Am un prieten plecat in Irak si mi-a spus sa beau si pentru el.
>> A doua zi la fel, a treia zi la fel si tot asa pana intro- zi
cand
>> vine si cere o suta de votca intr-un pahar.
>> - Da ce, Doamne fereste ti-a murit prietenul?
>> - Nu, m-am lasat eu de baut.
>>
>>
>>
>> Doi ardeleni stau de vorba la o palinca. La un moment dat unul
zice:
>> - Auzi ma, daca io i-as trage-o lu' nevasta-ta, ce inseamna ca am
>> fi? Cumnati? Cuscri? Rude? Sau ce?
>> La care celalalt sta juma' de minut pe ganduri si apoi raspunde:
>> - Ma, io cred ca am fi chit.
>>
>>
>>
>> Un ardelean e oprit de un politist, care ii spune:
>> - Dati-mi numele si prenumele.
>> - Ai innebunit? Si pe urma cum ma mai numesc?
>>
>>
>>
>> Maria zice intr-o zi:
>> - Ma Ioane zi si mie o vorba calda ca de cand nu te-am mai
auzit...
>> Ion zice:
>> - Marie, sa te arda focul.
>>
>>
>>
>> La aniversarea a 20 de ani de casatorie, un ungur cheama la el o
>> familie de prieteni romani. La inceputul mesei, gazda tine un
toast,
>> incercand sa vorbeasca romaneste cat mai corect:
>> - As vre se moltomesc lui Dumnezeu pentru cei doizeci ani
petrecoti
>> alaturi de sotia me...
>> - Alaturi de sotia mea, il corecta prietenul roman.
>> - Alaturi de sotia te numai de 4 ani.