Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

01 februarie 2007

Intr-o farmacie, patronul vede un tip rezemat de
> perete.
> Il intreaba pe vanzator:
> -Ce-i cu tipul ala? Ce are?
> Vanzatorul:- A venit sa-i dau ceva pentru tuse. N-am
> gasit siropul de tuse, asa ca i-am dat o sticla de laxativ
> Patronul:- Esti tampit! Cum sa-i dai laxativ pentru
> tuse?
> Vanzatorul:- Ooo, uita-te la el!. Ii este frica sa mai
> tuseasca!
> ----------------------------
> Doi nuntasi la masa. Unul catre celelalt:
> - Asta e cea mai hidoasa mireasa pe care am vazut-o la
> o nunta!
> Celalalt raspunde sec:
> - E fata mea!
> - Vai, ma scuzati, nu am stiut ca sunteti tatal fetei,
> spuse primul.
> - Nu sunt tatal, sunt mama!
> ------------------------------
> Intr-o gara, un barbat cara doi bebelusi, cate unul
> sub fiecare brat.
> Trece o femeie pe langa el si spune:
> - Sint asa de draguti...cum ii cheama?
> - Habar n-am.
> - Sint baieti?...fetite?...
> - Habar n-am.
> - Dar ce fel de tata esti dumneata?...
> - Nu sint eu tatal lor cucoana. Eu sint doar vanzator
> de prezervative, iar astia sint doua reclamatii...pe care le duc
> inapoi la
> firma....
>
> ------------------------------
> - Doamnelor si domnilor, avionul nostru se va prabusi
> in ocean si in
> jur e plin de rechini. Luati de sub scaune vestele de
> salvare si
> cutiuta cu crema. Trebuie sa va ungeti pe corp,
> impotriva rechinilor.
> - Si nu ne mai mananca ?
> - Ba da, dar cu scarba.
> --------------------------------
> Itic si Strul erau prieteni. Moare Strul. Itic da un
> anunt la "mica
> publicitate": "Strul mort".
> Functionara ii spune :
> - Oricum, se taxeaza minimum 4 cuvinte, deci mai
> puteti adauga ceva.
> Itic se gindeste si scrie: "Strul mort, vand Trabant"...
>
> -----------------------------------
> Primul ministru al Israelului viziteaza Statele Unite
> si se
> intilneste cu presedintele.
> Dupa o discutie foarte cordiala, presedintele Statelor
> Unite zice:
> - In semn de prietenie, vreau sa-ti dau cadou.... o
> masina.
> - Nu pot primi, zice primul ministru al Israelului. Eu
> sint
> politician si se va spune ca am primit mita.
> -Atunci, plateste-mi.
> -Cat?
> -Zece dolari.
> Se cauta primul ministru al Israelului prin buzunare,
> gaseste o
> bancnota de douazeci de dolari si i-o da presedintelui
> Statelor Unite.
> Se cauta presedintele Statelor Unite prin buzunare si
> nu gaseste zece
> dolari, sa dea restul.
> - Nu-i nimic, spune primul ministru al Israelului, mai
> da-mi o
> masina.
> ---------------------------------------------
> Tatal lui Strul e evreu si maica-sa tiganca. Intr-o zi
> vine Strul
> acasa si zice:
> - Mama, eu sunt mai mult evreu sau mai mult tigan?
> - Nu stiu Strul, zise mama. Du-te intreaba-l pe
> taica-tau!
> - Unde-i tata?
> - In sufragerie isi cauta moneda de 100 de lei care a
> pierdut-o ieri!
> Se duce Strul la taica-sau si il intreaba:
> - Tata, poate poti tu sa-mi dai un raspuns la
> intrebarea asta. Eu sunt
> mai mult evreu sau mai mult tigan?
> - Nu stiu, dar de ce intrebi?
> - Un baiat de pe strada noastra isi vinde bicicleta, iar
> eu nu stiu ce sa fac.. Sa incerc sa ma tocmesc sau sa
> astept pana la
> noapte ca sa i-o fur...
> -------------------------------------------
> - Domnule doctor, sotia mea ma considera nebun.
> - De ce?
> - Findca, eu, dupa ce beau cafeaua, mananc ceasca.
> - Cum?! Mananci ceasca cu totul?
> - Nu, ramane numai toarta.
> - Chiar ca esti nebun...., toarta e cea mai gustoasa!
> ------------------------------------------
>
> Bin Laden ajunge la portile Raiului. Sf. Petru
> deschide, il vede si
> exclama terifiat:
> "TU? Tu vrei sa intri aici?" La care Bin Laden, sec:
> "Am zis eu ca vreau sa intru? Aveti doua minute sa
> iesiti cu totii"
> -------------------------------------------
> Un tip încercînd sã agate o blondã:
> - Domnisoarã, nu cumva ne-am vãzut ieri la grãdina
> zoologicã?
> - Parcã da,.... în ce cuscã erati?
> ----------------------------------------
>
> O doamnã intrã la farmacie si îi cere farmacistului
> arsenic.
> Farmacistul întreabã:
> - Doamnã, la ce vã trebuie arsenicul?
> - Pentru ca sã-l omor pe sotul meu!
> - Doamnã, nu pot sã vã vînd arsenic pentru acest
> motiv, îmi pare rãu.
> Doamna scotoceste în posetã si scoate o fotografie cu
> sotul ei
> care fãcea dragoste cu sotia farmacistului.
> Acesta se uitã la fotografie si spune:
> - Ah, scuzati-mã, n-am stiut cã aveti retetã.
> --------------------------------------------
> O femeie merge pe stradã si observã un bãtrînel care
> stãtea pe un
> scaun în fata casei.
> - Mã scuzati, nu am putut sã nu observ ce fericit
> arãtati! Care este
> secretul dv. pentru o viatã lungã si fericitã?
> - Fumez trei pachete de tigãri pe zi, beau sase sticle
> de whisky pe
> sãptãmînã, mãnînc numai mîncãruri cu multã grãsime si
> nu fac niciodatã
> sport.
> - Nemaipomenit!!! Dar cîti ani aveti?
> - 26.
>