Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

22 mai 2006



Vine unu' la doctor:
- Doctore, nevasta ma inseala pe rupte si totusi nu imi apar nici un fel de coarne. Uitati-va si dvs, neted ca'n palma...
- Nu va faceti probleme, chestia cu coarnele e numai o vorba, nu exista cu adevarat.
- Uf, mi-ati luat o piatra de pe inima, credeam ca am lipsa de calciu...

O pereche de octogenari pleaca in vilegiatura. Ajung in statiune la hotel ,intra in camera , Ea zice :
-Uite draga pe geam se vede o caprioara !!
El raspunde :
-Nu e capriopara , e o vaca , si tu nu esti la geam ci la oglinda !!!

O blonda catre Montreal
Un avion zbura spre Montreal, cand o blonda se ridica de pe locul ei de la Economy Class si se aseaza pe un loc de la First Class.Insotitorul de zbor o vede si o roaga sa-i arate biletul. Apoi, ii spune blondei ca ea a platit un loc la Economy Class asa ca va trebui sa se aseze in spate. Blonda ii da replica: "Sunt blonda, sunt frumoasa, merg la Montreal si am de gand sa stau aici!"Insotitorul intra in cabina pilotilor si le spune de bomba blonda care nu vrea sa stea pe locul platit ci sta la First Class. Copilotul se duce la ea si incearca sa-i explice din nou cum staulucrurile. Blonda ii raspunde la fel: "Sunt blonda, sunt frumoasa, merg la
Montreal si am de gand sa stau aici!" Copilotul ii spune pilotului ca - probabil - vor trebui sa astepte pana la aterizare si acolo sa o dea pe mana politiei si sa fie
arestata. Pilotul ii raspunde: "Ce spui?...e blonda?...Ma ocup eu atunci. Sunt insurat cu o blonda. Eu vorbesc "limbajul"! Se duce la blonda, ii sopteste ceva la ureche, la care ea :"Oh, ma scuzati..." si se muta inapoipe locul ei de la clasa Economic. Insotitorul de zbor si copilotul sunt uimiti si il intreaba ce i-au spus de a reusit s-o faca sa se mute locul ei fara sa mai faca scandal. "I-am spus ca First Class-ul nu merge la Montreal!"

Doi ardeleni stau de vorba:
- Auzi, mai Gheo', acum ca eu ma culc cu nevasta-ta, ce sintem noi: veri, cumnati, cuscri?
- Ma, eu cred ca se zice ca suntem chit.