Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

24 mai 2006




Un domn trecut de prima tinerete, dar cu potofelul gras, agata la bar o
tinara frumoasa. Dupa putin timp ajung in apartamentul domisoarei. Pina ce
tinara "se pregateste", domnul vrea sa puna un CD...pentru atmosfera. Pe
raft...Brahms, Verdi, Ceaikowski, etc.

- Vai, draga, asemenea muzica asculti tu ?!

- Ah, da, am uitat sa va spun, ca eu am absolvit Conservatorul.

Domnul se lasa pagubas cu muzica, si incerca sa citeasca ceva. Pe raft:
Eliade, Goethe, Puskin, etc.

- Vai, draga, asemenea carti citesti tu ?!
- Ah, da, am omis sa va spun ca am terminat si filologia.

- Pai, bine, fato, da cum ai ajuns prostituata?!

- Eh, printr-un mare noroc!.