Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

06 aprilie 2006




Un tip isi gaseste BMW-ul cu botul praf in parcare, da se uita dupa autorul dezastrului si nimic, in schimb vede un biletel pe parbriz: "Regret ca tocmai mi-am bagat carligul de la Dacie in mandretea ta de masina. Iti scriu pentru ca fraierii de martori care se uita sa creada ca iti las adresa, numarul de telefon si asigurarea. Da sa stii ca eu regret din nou"

O balena (mascul) se invarte in jurul unei femele si-i spune cu dojana:
- Guvernele tuturor tarilor, sute de organizatii ecologiste, lideri politici de marca, milioane de oameni - toti se lupta ca specia noastra sa supravietuiasca, iar tu imi spui mie ca te doare capul...

O reportera face un reportaj despre boala vacii nebune. Intervievat este un taran posesor de vaci:
- Va rog sa ne explicati motivul pentru care aceasta boala este numita "a vacii nebune"?
- Pai, cum sa va explic? Eu mulg vaca o data pe zi, iar vaca este data la taur o data pe an, ma intelegi?
- Nu, nu vad legatura!
- E simplu, e ca si cum ti-as mangaia tatele in fiecare zi si ti-as pune-o doar o data pe an.

Vânzătorul către un client:
- Vă garantez că acest cătel este foarte fidel. L-am vândut de trei ori si de trei ori s-a întors înapoi.

Muzica
În mijlocul desertului un om cânta dumnezeieste din vioara. Un leu se apropie îi da târcoale cântaretului si se aseaza la câtiva pasi de el miscându-si capul în ritmul muzicii. Mai vin doi lei si se aseaza si ei lânga cântaret. Dupa înca ceva timp vine un al patrulea leu care îl manânca pe cântaretul nostru. Pe o craca în apropiere doi vulturi fac conversatie:
- Ti-am spus eu ca daca vine surdul s-a zis cu muzica...

O rata intra intr-un bar :
- Aveti paine?
- Nu, raspunde barmanul.
- Aveti paine?
- Nu!
- Aveti paine?
- Nu, nu si iar nu!
- Aveti paine?
Barmanul, infuriat la culme :
- Daca ma mai intrebi o data daca avem paine, te iau de cioc si ti-l bat in cuie pe bar! Sa vedem atunci!
- Aveti cuie?
- Nu.
- Aveti paine?

Psihiatrul intreaba.
-Au mai existat in familia dumneavoastra cazuri cu boli mintale?
-Da, acum trei ani sora mea a refuzat sa se casatoreasca cu un american miliardar...

Un individ cu un câine intra într-un bar. Comanda o bere si zice:
- Am un câine foarte destept!
Dupa câteva minute:
- Câinele meu este cel mai inteligent!
Lumea din jur se uita deja urât la el. Paharul s-a umplut de tot când el afirma:
- Câinele meu vorbeste!
- Dar, bine, omule, ne crezi tâmpiti?! Cum sa vorbeasca un animal?
- Hai sa facem pariu! Voi îi puneti o întrebare si daca nu raspunde ma scoateti de aici în suturi, dar daca raspunde, faceti cinste !
- Bine, ma! Ia sa vedem!
- Ma animalule, cum se cheama chestia aia din piele cu care tii calul?!
Câinele se uita în ochii lor si spune:
- Ham!
- Asta a fost un latrat! Si-l scot în suturi pe individ afara.
Câinele se duce docil dupa el si-l întreaba:
- Trebuia sa fi spus capastru?

-Bula, ce boala ai prefera sa ai: Parkinson sau Alzheimer?
-Parkinson!
-De ce?
-Pai mai bine vars jumatate de pahar decat sa uit unde am pus sticla!

Un cetatean se trezeste dimineata si, uitandu-se in gradina propriei case, observa o gorila in stejarul personal. Intrigat suna la "Asociatia Coboratorilor de Gorile din Copaci" care il asigura ca vor trimite un om care ii va rezolva problema. Acesta soseste rapid, fiind dotat cu o bata de baseball, o pusca, o pereche de catuse si un caine chihuaua. Cetateanul nostru, uimit il intreaba ce are de gand sa faca. Omul raspunde:
- Eu voi urca in copac, lovesc gorila, ea cade, chihuaua o musca de testicule, gorila isi va apropria mainile intr-un gest disperat de aparare, iar dumneata ii vei pune catusele.
- Bine, bine, zice cetateanul, dar pusca la ce foloseste?
- In cazul in care cad eu primul din copac, impusti chihuaua.

Ion cade in fantana si patru vecini incearca sa-l scoata cu o franghie. In timp ce-l trageau afara, Ion incepe sa rada, si rade, si rade... Dupa ce l-au scos afara e intrebat:
- De ce radeai ma asa?
- Pe la jumatatea fantanii m-am gandit ca daca dau drumul la funie, voi afara, cadeti toti in fund.

Pt. cei putin misogini (adica pt. noi, majoritatea barbatilor): Ele sunt perverse