Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

05 martie 2006




Un crestin, un musulman si un evreu vorbesc despre puterea religiilor proprii.
Crestinul:
- Stiu ca religia mea e cea adevarata, caci aveam o seceta teribila �n tara si era sa mor impreuna cu familia, cind am facut rugaciuni si atunci s-a �ntimplat miracolul: in timp ce toata cimpia era sub soarele arzator, pe terenul nostru cadea o ploaie torentiala.Totul de jur imprejur ardea sub soare si pe terenul meu ploua.Din cauza asta, ne-am salvat familia mea si cu mine.
Musulmanul:
- Stiu ca religia mea e cea adevarata, caci eram in desert si m-a surprins o furtuna de nisip. Era sa murim eu si camila mea acoperiti de dune. Abia puteam respira cind s-a intimplat miracolul. Intregul desert era o furtuna de nisip, dar �n jurul meu si al camilei mele a fost un calm total. Asa am ajuns pana la o oaza si ne-am salvat.
Evreul:
- Stiu ca religia mea e cea adevarata, caci ma plimbam in jurul casei mele intr-o sambata si am gasit un portmoneu pe jos, plin cu bani, dar fiind sambata nu puteam sa ma aplec sa-l iau.Atunci s-a intimplat
miracolul: peste tot era sambata, dar �n jurul meu s-a facut brusc vineri...