Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

13 februarie 2006

SMS-uri cu cantec




Asa pisica tii cainele ocupat peste 20 soareci de lup secunde canar un arici idiot. Acum citeste fara animale! (110 caractere)


Am fost arestata. Agentii m-au inchis pt posesie de prea multa frumusete. Cautiunea poate fi platita doar de cineva urat. Asa ca grabeste-te! (155 caractere)


Azi noapte am avut un vis umed despre tine... Am facut pe mine razand cand tu ai cazut de pe o stanca. (102 caractere)


Compania Durex va anuntza cu regret ca nasterea dumneavoastra a fost un accident .. (83 caractere)


Cele 4 minuni ale femeii: se uda fara sa intre in apa, sangereaza fara sa se taie, dau lapte fara sa pasca, si vorbesc fara sa fie intrebate. (141 caractere)


S-a gasit un cadavru neidentificat, mic de statura, urit, chel, fara creier si cu putza mica. Mi s-a facut frica, spune-mi ca traiesti! (135 caractere)


Nu conteaza cat de inalt e cerul, cat de adanc e oceanul, cat de puternic e vantul, cat de vast e raul, vreau doar sa-ti spun... ca nu e treaba ta. (147 caractere)


Cateodata ma surprinzi ca ma holbez la tine. Nu e din cauza ca esti frumoasa, ci mama mea mi-a spus ca "dracusorii" au coada si chiar ma intrebam unde este a ta (160 caractere)


Ti-ai facut operatie estetica cumva? Caci am vazut azi la fereastra un cap de castravete in loc de cartof cum eram obisnuita... (127 caractere)


Stiu ca ti-e dor de mine, stiu ca-ti lipsesc de cand te-am parasit... Cu drag, CREIERUL TAU! (92 caractere)

Atentie! Extraterestrii au venit sa caute noi forme de inteligenta pe pamant. Ascunde-te repede ca ne faci de ras! (114 caractere)



Ce se intampla cu telefonul tau? De fiecare data cand te sun operatorul imi zice "abonatul apelat este o maimutza, va rugam apelati la zoo!" (140 caractere)



Dintzii tai sunt ca stelele de pe cer: de un galben orbitor shi la mare distantza unul de celalalt. (99 caractere)



Ma uit la Luna... luna e superba! Ma uit la tine si... si... mai bine ma uit din nou la Luna ! (94 caractere)



Prietene! aminteste-ti ca fara prostie nu ar fi intelepciune si fara uratenie nu ar frumusete... Deci, la urma urmei, lumea are nevoie de tine. (143 caractere)



Acest mesaj poate fi citit doar de persoane sexy. Mai incearca... Incearca inca o data... Nu forta nota, urato! (111 caractere)



Trei maimute au scapat de la zoo. Una a fost prinsa uitandu-se la TV, alta jucand fotbal, iar a treia… citind acest mesaj! (128 caractere)



Studiile expertzilor au dovedit ca un handicapat citeste in acest moment un SMS... (82 caractere)



De ce cainii sunt mai buni ca femeile: te asculta cand tipi la ei; nu fac cumparaturi; orice tip poate avea un caine care arata bine. (133 caractere)



Intr-o zi iti vei pierde parul, dintii, banii si chiar memoria. Dar un lucru sigur nu-l vei pierde: corpul tau sexy, caci nu poti pierde ceea ce nu ai! (151 caractere)

Cand ma uit la soare, te vad pe tine; cat ma uit la luna, te vad pe tine; cand ma uit la mare, te vad pe tine! Da-te naibii la o parte din fata mea! (148 caractere)



Daca ne-am afla pe un vapor si el s-ar scufunda si daca-r fi doar o singura vesta de salvare... mi-ar fi asa dor de tine... (123 caractere)



Acest mesaj a fost trimis exclusiv pentru persoanele dragute si frumoase. Evident l-am trimis la un numar gresit. Ne pare foarte rau pentru deranj. (147 caractere)



Politia cauta persoana inteligenta, sexy, cu simtul umorului. Tu esti in siguranta dar eu unde sa ma ascund? (108 caractere)