Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

08 februarie 2006




O gospodina intalneste o amica la cumparaturi si i se
confeseaza:
- stii, nu pot spune ca o duc rau cu sotul meu, dar e
mereu fara chef si nu se mai uita la mine aproape
deloc ... tot ce e in stare sa-mi spuna cand se
intoarce seara acasa e: "ce-i de mancare in seara
asta?" ...
- stii, draga mea, toti barbatii sunt la fel, atat de
infantili si previzibili. si eu am avut problema ta,
dar am rezolvat-o destul de simplu ..
- intr-adevar? si cum ai facut? spune-mi tot, te rog,
vreau sa incerc si eu!
- uite: cumpara-ti lenjerie neagra, agresiva si in
plus si o masca neagra, sexy ... Ii deschizi imbracata
asa si efectul este asigurat!
- nu mai spune! e suficient atat de putin? eh ... voi
incerca si eu.
Cele doua femei se intalnesc o saptamana mai tarziu,
in acelasi loc.
- ei, cum e draga? cum a fost?..
- chiar vrei sa stii? ... deci, s-a intors acasa ...
eu i-am deschis usa imbracata cum m-ai sfatuit, iar
el mi-a zis:
"hei! Zorro! ... ce-i de mancare in seara asta?"