Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

08 februarie 2006

BANCURI CU POLITISTI






La un examen de intrare in politie s-au prezentat 3 concurenti, doi dintre ei fiind pilele
cuiva mare din politie. Intra primul concurent, pila domnului colonel X si examinatorul
intreaba:
- Dupa cum stiti, in anul 1907 a avut loc o mare rascoala taraneasca la care au
participat peste 40.000 de tarani. Puteti sa-mi spuneti in ce an a avut loc aceasta
rascoala ?
Candidatul: In anul 1907.
Examinatorul: Perfect, sunteti admis.
Intra al doilea concurent, pila domnului general Y.
Examinatorul: Dupa cum stiti in anul 1907 a avut loc o mare rascoala taraneasca la
care au participat peste 40.000 de tarani. Puteti sa-mi spuneti cati tarani au participat
la aceasta rascoala ?
Candidatul: Peste 40.000.
Examinatorul: Perfect, sunteti admis.
Intra al treilea concurent fara nici o pila.
Examinatorul: Dupa cum stiti, in anul 1907 a avut loc o mare rascoala taraneasca la
care au participat peste 40.000 de tarani. Scrieti-mi numele si adresa fiecaruia


- Cum sapa un politist o fantana ?
- Sapa un sant de 9 metri si apoi il ridica in picioare.


Cica unu' se plimba prin parc. Si cum merge el asa, un tip de pe o banca ii facea cu
ochiu, il ademenea. Asta isi da seama ca celalalt e homo si o ia la fuga. Ajunge la
mijlocul parcului, si da de un politzist. Dupa ce ii explica tot, politzistu' zice:
- Paracioasa mica ce esti!


Doi politisti:
- Ba, Vasile, ce tremuri asa, ba, ce ai patit?
- Am stat putin in frigider.
- De ce, ba?
- Pai, Sefu', nu ne-ati zis ca politaii trebe sa aiba sange rece !


Un politai statea intr-o intersectie mare pe bulevardul Magheru si conducea circulatia
gesticuland si fluierand foarte elegant. La un moment dat apare masina politiei cu
girofarurile in functiune si opreste in fata artistului... de politai ...
- Sa traiti dom. colonel, sunt sergent Bucica la postul....
- Ma dobitocule mars acasa si schimba-te, te vede o lume intreaga aici in mijlocul
capitalei, nu vezi ca ai o cizma neagra si una alba ?
- Permiteti sa raportez: si acasa tot asa le am !


Doi militieni s-au impuscat intr-un restaurant, unul incercind sa intre in restaurant iar
altul sa iasa pentru ca pe usa scria TRAGE.


Un militian intra foarte fericit intr-un bar si ofera un rind de bautura la toata lumea.
Barman: - De ce esti asa de fericit ?
Militian: - Astazi mi-am dat seama ca sint foarte foarte destept.
Barman: - Cum ??
Militian: - Am rezolvat un Puzle dupa un an de lucru.
Barman: - Si care e legatura ??
Militian: - Pe cutie scria 2-5 ani.


Un politist rural isi pune cascheta alba si iese la sosea. Opreste un automobilist care
depasea vizibil viteza admisa. Acesta se justifica:
- Stiti, eu sunt medic primar si ma grabesc la o interventie.
- Pe cine pacalesti dumneata ? Crezi ca noi mai suntem militienii de alta data ?
- Ori esti medic, ori esti primar !


Zarva mare la politie: 6 politisti morti in ultima saptamana !
Capitanul: Sergent, nu se poate chiar asa ... imediat proces verbal sa aflu ce s-a
intamplat !
Sergentul: Pai sa vedeti:
Unu' mergea cu barca, i-a cazut un bolovan in barca, i-a spart-o si el s-a apucat sa mai
faca o gaura prin care sa curga apa...
Al doilea mergea cu barca (cu motor), i s-a stricat motorul si s-a bagat sub ea sa-l
repare ... nu a mai iesit ...
Al treilea, a fumat o tigara si dupa aia a aruncat-o in lac. Dupa ce a facut cativa pasi
s-a aruncat dupa ea sa vada daca s-a stins...
Capitanul: Bine, trei, dar ceilalti trei ?
Sergentul: Ceilalti trei au murit la reconstituire ...


Mergea un politai pe strada, si la un moment dat vede un ciob stralucitor.
Se apleaca el, il ia, se uita la el si-si vede reflexia:
"Ba infractorule, de unde te stiu io pa tine ma? Lasa ca te prind io!"
Merge seara acasa la nevasta, inca gandindu-se unde l-a mai vazut pe infractorul din
"poza". Nevasta il vede ca sta pe ganduri si tot freaca ceva inauntru si afara din
buzunar. "Ce-ai ma acolo?" "Ce sa am, o poza." "Ia sa vad!" Se uita ea la ciob, si-si
vede reflexia: "Pentru curva asta, pentru urata asta ma-nseli tu pe mine, Vasile!
Mergem la mama." Ma-sa ia "poza", se uita, se vede pe ea si zice:
"Ia uite ma Vasile ce bou esti!
Macar sa fi fost una mai tanara, da' pentru baba asta, pentru grasana asta!
Mergem la locotenent, la seful tau." Merge baba la locotent:
"Uitati dom'locotenent pentru cine inseala Vasile pe Maria!"
Asta ia ciobul, se uita, isi vede reflexia si zice:
"Ia uite, ba, au intrat ai dracului homosexuali si-n politie!"


I : Cum deschid politistii o conserva de sardele.
R : Deschideti sunteti inconjurati!


Doi politisti stau de vorba:
- Dom' sergent, nu cumparati o juma' de porc?
- Pentru ce? Sa se rastoarne în cotet?


Un politist emancipat sta alaturi de un tigan pe marginea drumului, în asteptarea
autobuzului, si-i spune acestuia:
- Stii tu cum aratam noi doi acum?
- Nu, dom' capitan, îi raspunde tiganul.
- Ca un vultur si un rahat.
- Bine, domnu' general. Atunci eu trebuie sa-mi iau zborul ca mi-a venit autobuzul.


Politistul se intalneste cu zana buna care ii spune:
- Iti voi implinin doua dorinte !
- As dori o halba de bere din care berea sa nu se termine niciodata! - zise politistul -
Politistul primeste halba si dupa ce o bea vede ca nu se mai termina.
Bucuros isi spune a doua dorinta:
- As mai dori sa-mi dai inca o halba ca asta!


Doi politisti pe un aeroport unde pãzeau...
- Mãi, uite, eu nu pot sã înteleg cum poate un terorist sã deturneze ditamai avionu'
care e asa de mare...
- Mãi tîmpitule, nu-l deturneazã cînd e la sol, ci în aer sus cînd devine mic de tot...


Un politai isi facea rondul, frecandu-si cu satisfactie bulanul de mana.
Vede in fata sa o coaja de banana aruncata pe jos si exclama vadit iritat:
- Ptiu, fir-ar a dracului de viata, iar cad !


Un politist se barbiereste. Suna telefonul. Politistul se taie...
De ce ?
Sa stie unde a ramas...


În orasel toata lumea credea ca militienii sunt necultivati, necititi, si cam redusi.
Sefu lor se decide sa schimbe aceasta parere generala si le cumpara la toti bilete la
opereta (ca sa-i vada si pe ei lumea ca se cultiva).
A doua zi la sectie, în timpul raportului, sefu' întreaba :
- "Deci ati fost aseara la opereta ?!"
Toti raspund: "Da tovarasu' colonel, am fost, sa traiti !! "
Sefu': "Si deci v-au vazut oameni importanti din orasul nostru ?! "
Caraliii : "Da, sa traiti !! "
Sefu': "Da voua ma boilor, v-a placut... ?!"
Caralii : " Da sa traiti!!, ...numa' ca a fost o mica problema..."
Sefu': " Ce problema ?! "
Caralii : "Pai sa vedeti tovarasu colonel, ...numai noi am dansat ".


I : De ce politistii nu se spala pe dinti ?
R : Ca le intra sapun intre dinti.


Doi politisti în elicopter alãturi de pilot. Primul, uitîndu-se la elice zice :
- Bãi Costele, ce crezi cã-i aia, mã ?
- Bã, e greu de zis... da' io cred cã-i ventilator.
- De ce, mã ?
- Pãi tu nu vezi ce-a transpirat pilotu' de cînd s-a oprit ?


Echipajul politiei în misiune pe Transfagarasani !!!
Pe Transfagarasani, în alerta, urca Aro-ul politiei în marsalier. Un trecator îi întreaba:
- Da bine mai baieti, de ce urcati voi pe traseul acesta periculos cu spatele ?
- Pai, ne-am gândit ca daca sus nu gasim loc de întors, vom putea veni la coborâre
cu fata.
Dupa un timp, din nou echipajul politiei, coborând Transfagarasanul, tot în marsalier.
Trecatorul din nou :
- Pai bine mai baieti, de ce coborâti Transfagarasanul cu spatele ?
- Am gasit loc de întors !!!


Un politist mergea pe strada si dintr-o data îi cade un cui în ochi.
Se uita si vede pe unu' lucrând la un balcon. Nervos se duce la respectivul acasa.
- Sunteti arestat !
- Vai dar ce am facut ?
- Mi-ati scos un ochi !
- Vai ! Va rog sa ma scuzati... Omul îi da 500.000 lei si politistul pleaca bucuros acasa.
Odata ajuns pune banii pe masa si începe sa se gândeasca ce va face cu ei.
Dintr-o data luminat de o revelatie îsi da seama si iese din casa mormaind pentru sine
- ...ma duc sa-mi scot si celalalt ochi si-mi cumpar un TV color !


De ce stau politistii in intersectie cu fata spre nord ?
Ca sa le creasca muschi pe piept...


Un politai se urca in autobuz si taxeaza doua bilete.
Un calator, care il vede ca este singur il intreaba:
- De ce ai taxat dom'ne 2 bilete ?
- Pai, daca pierd unul, il am pe celalalt !
- Si daca le piezi pe amindoua ?
- Am abonament !


Un politati intra intr-o librarie:
- Da-ti-mi va rog un plic rotund: vreau sa trimit o circulara prin sectie pe la noi.
Vine si superiorul lui si-l scuza fata de vinzatoare :
- Doamna, stiti, este nou la noi in sectie, nu prea stie el care-i treaba pe aici.
Dar daca tot am intrat in librarie da-ti-mi si mie un glob cu harta Romaniei.


Doi politisti merg pe stradã.
Deodatã se împiedicã de un cap de mort, îl ia unul în mîna, se uitã la el... si zice :
- Mãi, ãsta-i capu' lu' sefu' !
- Cum sã fie capu' lu sefu', mãi ?
- Dacã-ti spun! E capu' lu' sefu' !
- Nu fii bou, mãi! sefu e mai înalt !


I : Sti de ce umblã politistii 2 câte 2 ?
R : Pentru cã unu' stie sã scrie si altu' stie sã citeascã ..


I : De ce merg politistii pe stradã câte 3 si însotiti de un câine ?
R : Ca sã aibã împreunã 12 clase si o limbã strãinã.


I : De ce politistii nu se îmbolnãvesc de SIDA ?
R : Pentru cã nu-i iubeste nimeni si nu se iubesc nici între ei .


I : De ce nu merg politistii cu masina cand ploua sau ninge ?
R : Pentru ca se uita in contratimp cu stergatoarele si ametesc.


Î : Stiti de ce îsi bagã politistii capul în closet înainte sã plece la serviciu ?
R : Ca sã spunã ca si-au dat cu apã de toaletã...


I : De ce e creierul unui politist vara mare cât o nucã ?
R : Pãi e cald si se dilatã !


I : De ce se rupe o bancã când se aseazã un politist pe ea ?
R : Cine e mai destept cedeazã primul.


I : Câti politisti sunt necesari cã sã bage un stecher în prizã ?
R : O sutã .
I : De ce ?
R : Unu tine stecherul si 99 împing peretele .


I : Stiati cã unii militieni îsi lingeau limbile de la ceasul de mânã din minut în minut ?
R : Da, aflaserã cã un tic-tac contine numai douã calorii !


I : De ce poartã politistii mãnusi ?
R : Ca sã nu li se vadã jegul de sub unghii.


I : Cum merg lupii prin pãdure ?
R : În haitã, exact ca politistii.


I : De ce poartã politistii trese de metal ?
R : Ca sa audã când plouã.


I : De ce poartã politistii trese de metal pe ambii umeri ?
R : Ca sã audã stereo.


I : De ce politaii nu mananca muraturi ?
R : Nu pot sa bage capul in borcan.


I : De ce politaii merg pe mijlocul strazii ?
R : Sa nu se rastoarne strada cu ei.


I : De ce politaii au dunga rosie la pantaloni ?
R : Ca sa nu-i ia pe dos.


I : De ce trebuie 6 politisti ca sã schimbe un bec ?
R : Unul tine de bec , patru învârt masa si unul tine de sase sã vadã dacã vine curentu'.


I : De cati politisti este nevoie sa se insurubeze un bec ?
R : De unul singur.Acum este destept si stie ca pamantul se invarte si sta cu becul in
mana


Doi copii spun bancuri despre politisti, neobservând cã în spatele lor se aflã deja unul.
- Stii care este diferenta dintre un politist si un mãgar ?
- Întreabã unul.
- Care este ? - întreabã ironic politistul, prinzindu-i de urechi pe cei doi.
- Nici una, domnule politist - strigã unul speriat.
- Altãdatã aveti grijã ce spuneti - spune politistul si pleacã mai departe.


Un politai interpeleaza un individ beat turta care încearca sa se urce la volanul masinii
sale:
- Chiar intentionezi sa sofezi în halul asta ?
- N-am de ales. Nu vezi ca nu-s în stare s-o iau pe jos ?


Un militian da peste un betiv lungit intr-un sant. Il trezeste si-i spune:
- Cetatene, scoala si du-te acasa !
- Nu pot ! N-am voie sa merg ! ! !
- Ce face? N-ai voie ... ?
- Da. Am baut niste sticle de vin pe care erau lipite etichete cu urmatoarea
recomandare:
" A se pastra culcat "


Doi politisti beti mergeau pe stradã si la un moment dat s-au oprit lângã un stâlp.
Unul dintre ei a început sã batã în stâlp, sã fluiere, sã strige, etc.
Cel de-al doilea politist se uitã în sus si îi spune celuilalt politist:
- "Insistã, insistã ca e acasã, se vede lumina... "


Se întâlneste un politist cu un betiv ....
- "Sã trãiti domnule politist ! " - zice betivu'
- " Multzam !... hâc.. "
- " Îmi dati voie sã trec printre dumneavoastrã ? "
- " Da ...hâc ...da' sã treceti pe rând ! "


Doi politisti discutã pe stradã .... :
- Bãi , tu stii de ce e cunoscut Columb ?
- Nu , bã' de ce ?
- Bãi fiindcã a stat atâta timp , si nu l-au depistat ãia de la FBI cã a intrat în America
fãra vizã.


Într-o intersectie opreste un conducãtor auto.
Nestiind cum sã ajungã unde avea nevoie, întreabã un politist în mai multe limbi,
însã fãrã succes.
Vãzând cã nu scoate nimic de la politist pleacã mai departe.
Dupã aia vine o babã la politist si îi spune :
- Uite maicã, omu'-ãla stia atâtea limbi straine ! La care politistul îi replicã:
- Si la ce i-a folosit ?


Era un politist într-o intersectie. Trece unu' cu masina pe rosu, cu vitezã.
Fluierã politaiul, opreste masina si coboarã din ea unu' chior de beat:
- Hai domne', hîc, cã sunt si eu student, hîc, am luat si eu toate examenele în sesiunea
asta...
- Bine bã, dar vezi sã nu se mai întâmple cã...
Peste exact un an, aceeasi scenã: acelasi politist, aceeasi intersectie,
acelasi incident, acelasi sofer clampã de beat:
- Ce faci mã, tot tu esti ?!
- Hai domne', hîc, cã am terminat si eu facultatea, am bãut ceva cu bãietii...
- Bine bã, dar vezi sã nu se mai întâmple cã...
Peste încã un an, aceeasi scenã: acelasi politist, aceeasi intersectie,
acelasi incident, dar alt sofer hotãrât de beat:
- Tu ce faci mã, de ce ...
- Hai domne', hîc, cã am terminat si eu facultatea, am bãut ceva cu bãietii...
- Bãi, nu-ncerca sã derutezi organu', ce,
crezi cã eu nu stiu cã facultatea s-a terminat anu' trecut?


Un cãlugar mergea pe stradã frecând mãtãnii între degete.
Din senin apar doi politisti, se nãpustesc la el, îl iau pe sus,
îl duc la sectie, îl bat de-l îndoaie si apoi îl duc la comandant.
Comandantul îl vede plin de sânge, cu buza spartã, brate fracturate, etc. si îi zice:
- Vezi, bã ninja, cã nu e ca-n filme !!!


Cicã vine un popa la Politie:
- Domnule politist, mi s-a furat bicicleta !
Vã rog frumos sã mi-o gãsiti pentru cã eu sunt un om mort fãrã ea...
am slujbe de tinut în satele vecine si nu am cu ce sã ajung acolo !
Cauta politistii ce cautã vreo 2 zile, da' nu gãsesc nimic. Se duc la popã si îi zic:
- Pãrinte, nu am putut sã-ti gãsim biciclet, da' uite ce sã faci...
mâine când tii slujba la noi în sat, atunci când zici care e treaba cu cele 10 Porunci,
te opresti putin dupã ce o zici p-aia cu "Sã nu furi !" si vezi cine se înroseste la fatã.
Dupã aia vii si ne spui nouã si rezolvãm.
Vine popa dupa slujbã fericit la politisti si le spune:
- Gata, bãieti, s-a rezolvat !
Politistii:
- Ei, cine s-a înrosit ?
Popa:
- Stati putin cã nici n-am ajuns la a 7-a poruncã ("Sã nu furi !") pentru cã la a 6-a
("Sã nu preacurvesti !") mi-am adus aminte unde mi-am UITAT bicicleta !


Un tractorist a rãsturnat remorca cu lemne chiar în mijlocul strãzii.
Un politist care era in preajma îi zice:
- Ce-ai fãcut, esti terminat, sa vezi ce-o sã-ti facã seful...
Tractoristul: - Pãi stie...
Politistul: - De unde stie ?
Tractoristul: - Pãi... este sub lemne...


Douã sotii de politisti stau de vorbã. Una zice:
- Draga, sotul meu are post lângã o florãrie. Niciodatã nu mi-a adus vreo floare...
- Si ce ? Al meu are post lângã conservator. O conservã n-am vãzut pânã acum...


Un politai înalt ( ca bradu' ) , cu mustacioarã , vorbeste cu un pusti:
- Mai tâncule îti place mustata mea ?
- Da nene.
- Mãi tincule , da' tie îti place cascheta mea ?
- Da nene.
- Pãi vad cã tie ti-ar place sã fii politai , nu-i asa ?
- Da , nene , dar e prea târziu.
- Cum asa , mai ai atâta timp...
- Nu , nene , e prea târziu , am trecut deja clasa a cincea...


Un militian îsi pune într-o searã douã pahare pe noptierã, unul cu apã, unul gol.
Nevastã-sa îl întreabã de ce, iar el rãspunde "Dacã mi-e sete, beau, dacã nu, nu."


O masinã plinã de militeni opreste sã ia un popã care le face semn cu mâna.
În masina e un purcel pe care gradatii l-au procurat dintr-un CAP.
La un moment dat si ca sã facã putinã conversatie,pãrintele întreabã unde duc godacul.
- Il ducem sã dea examen la teologie,spune spre hazul tovarãsilor sãi un plutonier.
- Si dacã nu reuseste,întreabã preotul,îl tineti în continuare în militie?


Cica un politist gaseste pe jos o bila. Ii da drumul jos si ea sare de doua ori.
Ma, se gandeste el, de ce sare bila asta de doua ori ? Ia sa ma duc la capitan....
Se duce la capitan si ii comunica faptul.
Se gandeste capitanul , se gandeste, si, cuprins de o revelatie a- iurea,
sare de pe scaun si spune :
- Pai mocofane, sare de doua ori pentru ca se cheama bila,
ca daca se chema trila sarea de trei ori........


Un politist alearga dupa un hot, si la primul colt , l-a intrecut.


Un politai alerga dupa un hot. Hotul intra in primul bloc, ia liftul si urca ....
Politistul se aseaza jos in fata liftului si in- cepe sa plinga...
Il vede un copilas si il intreaba de ce plinge.
Politistul ii raspunde ca un hot a intrat acolo si nu poate sa-l scoata.
Copilul ii spune : chemati liftul... Politaiul : LIFTULEEEEEE !!!!
Copilul : nu asa, cu degetul!
Politaiul : baga degetul in gura si striga : LIFTULEEEEE !!!!!!!