Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

06 decembrie 2005

Interviu cu Dumnezeu
de Octavian Paler


- Ai vrea sa-mi iei un interviu, deci... zise Dumnezeu.
- Daca ai timp... i-am raspuns. Dumnezeu a zambit.
- Timpul meu este eternitatea... Ce intrebari ai vrea sa-mi pui?
- Ce te surprinde cel mai mult la oameni?
Dumnezeu mi-a raspuns:
- Faptul ca se plictisesc de copilarie, se grabesc sa
>> creasca...., iar apoi tanjesc iar sa fie copii; ca isi
>> pierd sanatatea pentru a face bani......iar apoi isi
>> pierd banii pentru a-si recapata sanatatea
>>
>> Faptul ca se gandesc cu teama la viitor si uita
>> prezentul iar astfel nu traiesc nici prezentul nici
>> viitorul;ca traiesc ca si cum nu ar muri niciodata si
>> mor ca si cum nu ar fi trait.
>>
>> Dumnezeu mi-a luat mana si am stat tacuti un timp.
>>
>> Apoi am intrebat:
>>
>> - Ca parinte, care ar fi cateva dintre lectiile de
>> viata pe care ai dori sa le invete copiii tai?
>>
>> - Sa invete ca dureaza doar cateva secunde sa deschida
>> rani profunde in inima celor pe care ii iubesc.....si
>> ca dureaza mai multi ani pentru ca acestea sa se
>> vindece;
>> - sa invete ca un om bogat nu este acela care are cel
>> mai mult, ci acela care are nevoie de cel mai putin;
>> - sa invete ca exista oameni care ii iubesc dar pur si
>> simplu inca nu stiu sa-si exprime sentimentele;
>> - sa invete ca doi oameni se pot uita la acelasi lucru
>> si ca pot sa-l vada in mod diferit; sa invete ca nu
>> este suficient sa-i ierte pe ceilalti si ca, de
>> asemenea, trebuie sa se ierte pe ei insisi.
>>
>> -
Multumesc pentru timpul acordat....am zis umil. Ar
>> mai fi ceva ce ai dori ca oamenii sa stie?
>>
>> Dumnezeu m-a privit zambind si a spus:
Doar faptul ca sunt aici, intotdeauna.