Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

22 august 2005

democratie

Într-o zi vulpea se plimba prin padure si admira cerul senin. La un moment dat îl vede pe vultur zburînd cu spatele.
- Ce faci vulture ai înnebunit, zbori invers?
- Ei, ce stii tu? De la Revolutie încoace e democratie, fiecare face aici ce vrea si cum vrea! Asa ca daca vreau pot sa zbor si pe spate, sau chiar invers!
Vulpea ramâne pe gânduri:
"Da` stii ca are dreptate, cum de nu m-am gandit?!?"
Asa ca începe sa faca o proba de mers cu spatele. Mergând asa da de urs care i-o trage de nu se vede. A doua zi, vulpea mergând îngrozitor de greu de pe urma experientei cu ursul, îl vede pe vultur care zbura în acelasi mod.
- Vulture nu ti-am zis eu ca ai înnebunit?!?
- Ei, asta-i, da` ce-ti veni iar?
- Pai ieri mi-ai zis ca e democratie si putem face ce vrem si mai ales cum vrem. Am încercat si eu sa merg cu spatele prin padure si uite ce mi-a facut ursul!
- Ei, vezi ca n-ai înteles nimic? Aici sus e democratia, jos e doar frecusul!!!