Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

11 mai 2005

usurele

Vine o blonda la telefoane si dupa ce asteapta la rind vreo 3 ore, ajunge in sfirsit si ii spune functionarei:
- As dori un cui pentru telefon.
- Poftim?!
- Va rog sa-mi dati un cui pentru telefon.
- D-ra, nu cumva aveti aviz de plata?
- Nu, eu am platit, vreau doar un cui pentru telefon.
- D-ra, nu inteleg, cum adica un cui pentru telefon?!
- Pai da, ca am avut telefonul defect...
- Si l-au reparat?
- Da! Imediat!
- Si atunci care e problema dvs?!
- Pai am intrebat daca functioneaza si mi-au spus ca da. Si am intrebat daca pot sa dau telefon. Si mi-au spus ca da, daca am cui.





Transplant de creier
La spital, rudele asteapta ingrijorate medicul pentru a afla ce s-a intamplat cu Gigel. Dupa o vreme apare si medicul, vizibil obosit si transpirat dupa operatia lui Gigel.
- Buna ziua. Trebuie sa va spun ca Gigel este in afara de orice pericol, totusi nu am reusit sa ii salvam creierul. Se poate face transplant de creier, dar acum trebuie sa hotarati cat vreti sa platiti, evident. Un creier de barbat costa 3.000 $ si un creier de femeie costa 300$. Care ar
fi optiunea dumneavoastra?
Evident, tacerea s-a asezat peste grupul de rubedenii al lui Gigel. Si sa nu va imaginati ca s-ar fi speriat de suma de bani. Pur si simplu femeile erau stupefiate de evidenta diferenta de pret dintre cele 2 tipuri de creier iar barbatii, evident, isi trageau coate si isi ascunde au cu greu zambetele.
In cele din uma, domnul Z, important om de afaceri, om greu adica, retinandu-si cu greu zambetul, il intreaba pe medic:
- Si de ce ar fi o diferenta asa mare de pret intre creierul de barbat si cel de femeie ?

- Pai vedeti dumneavoastra, creierul de femeie este folosit si nu il putem vinde la acelasi pret ca cel al unui barbat, care este nefolosit si este nou - nout.





Doctore, nevasta ma inseala pe rupte si totusi nu imi apar nici un fel de coarne. Uitati-va si dvs, neted ca'n palma...
- Nu va faceti probleme, chestia cu coarnele e numai o vorba, nu exista cu adevarat.
- Uf, mi-ati luat o piatra de pe inima, credeam ca am lipsa de calciu...