Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

18 mai 2005

doisprezece

<br>
1. Un militzian opreste un sofer noaptea...Actele in regula, faruri,
stopuri, tot. Statea cu actele omului in mana, nu ii gasea nodu- n papura...
In
fine, vede ca asta nu avea stingator la masina.
- Dom'le, amenda! Te-am prins, te-am ars! Uite, ca sa te fac scapat,
raspunde la o intrebare: conduci noaptea; de pe contrasens vezi ca se
apropie 2
faruri; ce este?
- O masina...
- Bine, o masina, da' ce e? Mercedes, Dacie, Volvo.....? Vad ca nu
stii....Hai sa iti mai pun o intrebare: conduci noaptea; de pe contrasens
vezi ca se
apropie un far; ce este?
- O motocicleta...
- Bine, dar ce e? Honda, Suzuki, Kawasaki? Vezi ca nu stii? AMENDA scrie pe
matale !!
- Bine, platesc, da' vreau sa iti pun si eu o intrebare: conduci noaptea: pe
maginea soselei vezi o gagica meseriasha, bulan, cur, balcoane, tot
tacamu'; ce este?
- O curva, ce sa fie?
- Bine, dar mai exact, ma-ta? sor-ta? nevasta-ta?

--------------------------------------------

2. O femeie de 60 de ani se intoarce acasa intr-o zi si aude niste zgomote
ciudate din dormitor. Se duce acolo si isi surprinde fiica de 40 de ani
jucandu-se cu un vibrator.
"Ce faci?", intreaba mama.
"Mama, am 40 de ani si uita-te la mine. Sunt urata. N-o sa ma marit
niciodata, si cam asta e sotul meu."
Mama pleaca din camera dand din cap. A doua zi, tatal vine acasa si aude
aceleasi zgomote din dormitor. Cand se duce sus, isi surprinde si el fiica
facand acelasi lucru.
"Ce dracu' faci?", intreaba barbatul. Fiica ii explica si lui cum stateau
lucrurile.
Tatal pleaca dand si el din cap.
Urmatoarea zi, mama intra in casa si isi gaseste sotul la televizor cu o
bere intr-o mana si cu vibratorul in cealalta.
"Ce faci barbate??", intreaba ea socata.
"Nu vezi? Stau si eu la o bere cu ginerele meu.

------------------------------------------

3. Doua blonde calatoresc cu trenul.
In compartiment calatoreste cu ele un barbat mai în vârsta, cu barba.
Sopteste una la alta:
- Uita-te! Asta-i Mircea-cel Batrân...
- Esti proasta. El e mort de vreo 6-700 de ani.
In acel moment întra un alt barbat in compartiment, si-l saluta pe barbos:
- Ciao, Mircea, ce faci, batrine! nu te-am mai vazut de sute de ani....
Prima blonda:
- Na, cine-i proasta?

------------------------------------------

4. Un tip se duce la doctor:
- Domnule doctor, în fiecare noapte sa visez ca împing un tren din Bucuresti
pâna la Ploiesti si înapoi. Dimineata ma trezesc extenuat.. Ce îmi
recomandati ?
Doctorul se gândeste si raspunde:
- Domnule, te duci acasa si înainte de a te culca îti imaginezi ca vei
împinge trenul numai pâna la Ploiesti. De la Ploiesti la Bucuresti voi apare
eu
în vis si îl voi împinge eu.
Pacientul pleaca multumit. Apare urmatorul pacient:
- Domnule doctor, în fiecare noapte visez ca fac amor cu zece
femei.Dimineata ma trezesc extenuat.
Doctorul cade iar pe gânduri:
- Domnule, te duci acasa si înainte de a te culca îti imaginezi ca vei face
amor doar cu cinci femei. Cu celelalte cinci voi face amor eu când îti voi
apare în vis. Eu le-as lua pe toate zece de pe capul tau dar mai am de
împins un tren de la Ploiesti la Bucuresti...

-----------------------------------------------

5. - Nu stiu, doctore, ce am: ma doare ficatul, ma doare spatele, ma doare
inima. Îi face doctorul analizele si-i spune:
- Îmi pare rau, ai cancer si în trei luni ai sa mori.
Pleaca tipul suparat si se întâlneste cu un prieten la metrou. Îi spune de
vizita la doctor, ca este bolnav de SIDA si ca va muri în 3 luni. Prietenul
pleaca repede, uitând sa dea mâna cu el. În statie la autobuz, se întâlneste
cu altul si aceeasi poveste.
Îi ajunge doctorului la ureche povestea. Îl cheama la el:
- Bine, dom'le, ce vorbe-s astea? Ti-am spus clar ca vei muri de cancer în 3
luni si dumneata împrastii la toata lumea ca vei muri de SIDA?
- Lasa-ma, doctore, ca si asa sunt destul de suparat! Ce vrei, dupa ce mor,
sa-mi fu*a toti nevasta?

------------------------------------------

6. Vine un mosulet de 80 de ani la doctor.
- Domnule doctor, mâine o sa ma însor!
- Bine, mosule, cîti ani are mireasa?
- 21...
- Doamne, trebuie sa va avertizez, orice activitate sexuala ar putea fi
mortala !!
Mosuletul sta un pic pe gânduri si raspunde:
- Bine, daca moare... moare!

----------------------------------------

7. Vine o nimfomana la doctor. Doctorul:
- Întindeti-va va rog pe patul acela...Ea, fericita :
- Cum de v-ati dat seama atât de repede ce-mi lipseste?...

-----------------------------------------

8. Pacientul îsi recapata cunostinta dupa operatie:
- Domnule doctor, deci operatia a reusit?
- Nu stiu fiule, eu sunt Sfântul Petru !

--------------------------------------------

9. Domnule doctor, am avut un cosmar toata noaptea: se facea ca trageam de
o usa pe care scria ceva.
- Si ce scria?
- Împinge!

-------------------------------------------------

10. Un bolnav consulta un doctor pentru durerile sale de stomac.
Medicul îi recomanda o baie si un paharel de coniac zilnic.
Dupa un timp, bolnavul revine la consult:
- Domnule doctor, cu coniacul a fost usor, dar baia... n-am reusit s-o beau
toata...

----------------------------------------------

11. Un om avea un papagal care injura. Intr-o zi, exasperat, omul il
inchide in camara. Nimic, numai porcarii ii ieseau pe gura papagalului. Il
inchide in sifonier. Si mai rau. Il inchide in congelator. Dupa un minut
tace.
Deschide omul usa congelatorului.
Papagalul zice:
- Va rog sa acceptati scuzele mele pentru neplacerile provocate, va asigur
insa ca nu se vor mai repeta .
Omul sa cada pe spate, nu-i venea sa creada.
Tot papagalul:
- Apropo... doar asa, din curiozitate, gaina cu ce-a gresit?

------------------------------------------------------

12. Dupa ce Dumnezeu a creat pa Adam si pe Eva, le spune:
- Imi mai raman doar doua daruri. Unul este "arta de face pipi din picioare"
si...
- Eu, eu !! il vreau, te rog, te roooog !!! te rog Doamne, tzipa Adam din
totzi rarunchii. Asta mi-ar ushura si simplifica viatza !!
Eva cuminte, incuviintzeaza din cap si Dumnezeu daruieste lui Adam "arta de
a face pipi din picioare".
Acesta urla de bucurie, alearga prin gradina Raiului, face pipi la totzi
pomii,se duce pe plaja, deseneaza cu pipi pe nisip.....
Dumnezeu si Eva ,contemplau linishtitzi la nebunul in culmea fericirii.
Dupa un timp, Eva se intoarce catre Creatorul Suprem si-l intreaba
- Care este al doilea dar, Doamne ?
- Creierul Eva, creierul....