Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

26 aprilie 2005

epistole care n-au ajuns nicodata la destinatar

Draga fiule,

Iti scriu aceste randuri, ca sa stii ca iti scriu. Daca primesti aceasta scrisoare, inseamna ca a ajuns cu bine. Daca nu o primesti, atunci sa ma anunti pentru a ti-o mai trimite o data.

Iti scriu incet, caci stiu ca tu nu citesti prea repede.

Acum cateva zile, tatal tau a citit ca majoritatea accidentelor se petrec la o distanta de un kilometru de casa. De aceea ne-am hotarat sa ne mutam mai departe.

Noua casa este minunata; are si masina de spalat, dar nu stiu sigur daca merge. Ieri am bagat lenjeria in ea, am tras de maneta si, de-atunci, n-am mai vazut-o.

Vremea pe aici nu e foarte rea. Saptamana trecuta n-a plouat decat de doua ori: prima data ploaia a tinut trei zile, a doua oara patru zile.

A propos de vesta pe care o vroiai, unchiul Petre mi-a spus ca, daca o trimitem cu nasturi, cum sunt ei grei, o sa coste mai mult. Atunci am taiat nasturii si i-am pus in buzunar.

In sfarsit, l-am ingropat pe bunicul. L-am gasit cand ne-am mutat. Era in dulap din ziua in care a castigat la "De-a v-ati ascunselea".

Sa-ti mai zic ca alaltaieri a explodat bucataria si tatal tau si cu mine am "zburat" din casa. Ce emotie! A fost pentru prima data, dupa multi ani, cand tatal tau si cu mine iesim impreuna undeva.

A venit doctorul sa vada daca suntem in regula si mi-a pus un tub din sticla in gura. Mi-a zis sa nu vorbesc 10 minute. Tatal tau s-a oferit sa cumpere tubul acela.

Si, daca tot vorbim de taica'tu, te anunt ca si-a gasit de lucru si e foarte mandru de asta. Lucreaza peste aproape 500 de oameni. L-au angajat sa tunda iarba in cimitir.

Sora ta Julia, cea care s-a casatorit cu sotul ei, a nascut, in sfarsit, dar nu stim inca sexul copilului. N-as putea sa-ti spun daca esti unchi sau matusa.

Taica'tu a intrebat-o pe sora ta, Lucia, daca mai este insarcinata.

Lucia i-a zis ca da, in cinci luni de-acum. Atunci tatal tau a intrebat-o daca este sigura ca era al ei. Ea i-a confirmat ca da. Ce fata sigura, cata mandrie! Asa fata, asa tata!

Varul tau, Paul, s-a casatorit si se roaga in fiecare zi in fata sotiei lui. E fecioara!

Nu l-am mai vazut pe unchiul Vasile, ala care a murit anul trecut.

Cel mai rau e fratele tau cel mic, Ionut. A incuiat masina si a lasat cheile inauntru. A trebuit sa se duca pana acasa, sa aduca dublura ca sa ne scoata pe toti de acolo.

Bine, fiule! Nu pot sa-ti trec adresa pe plic, pentru ca n-o stiu. De fapt, ultima familie care a locuit aici, a plecat cu numerele, pentru a le pune la noua adresa.

Daca o vezi pe Margareta, transmite-i salutarile noastre. Daca n-o vezi, nu-i spune nimic.

Mama ta care te adora,

Antoaneta

P.S. Aveam de gand sa-ti pun si niste bani, dar deja am inchis plicul.