Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

22 aprilie 2005

cu militz... oops, politzisti

-DE CE POARTA POLITISTII CHIPIU ?
-DON'LE,FIECARE TOMBERON CU CAPACUL SAU.


La o intersectie, un politist opreste o masina.
-Ba,ti-e nu ti-e rusine,beat la volan si cu viteza asta?
-Stiti,d-le politist,am terminat si eu sesiunea,am fost la o bauta cu
baietii,stiti cum este...
-Bine ,bine,dar sa nu se mai intample.
Al doilea an,aceeasi intersectie,acelasi politist,acelasi student.
-Ma, da' tu iar...
-Stiti,d-le politist,am terminat si eu facultatea,am fost la o bauta cu
baietii,stiti cum este...
-Bine dar daca se mai intampla,iti iau carnetul.
Al treilea an,aceeasi intersectie,acelasi politist,alt student.
-Ba,ti-e nu ti-e rusine,beat la volan si cu viteza asta?
-Stiti,d-le politist,am terminat si eu facultatea...
-Ba, tu nu ma lua pe mine cu vrajeala: facultatea s-a terminat anul
trecut!!!


- Cum sapa un politist o fantana ?
- Sapa un sant de 9 metri si apoi il ridica in picioare


Doi politisti:
- Ba, Vasile, ce tremuri asa, ba, ce ai patit?
- Am stat putin in frigider.
- De ce, ba?
- Pai, Sefu', nu ne-ati zis ca politaii trebe sa aiba sange rece !