Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

18 martie 2005

una alta




La ginecolog se deschide usa si intra o tanara:
-Domnule doctor,ma iertati,am fost mai devreme la dumneavoastra....Nu cumva ati gasit o pereche de bikini?
-Nu,domnisoara.
-Aha,inseamna ca i-am uitat la dentist.

-Tusesc ingrozitor,ingrozitor,ce sa iau?
-Purgativ.Mult.
-Si credeti ca asa nu o sa mai tusesc?
-Cred ca nu o sa mai aveti curajul...

-Barbate,fii atent:daca mai bei,nu mai vorbesc deloc cu tine!!
-O!Doamne,nu ma ispiti...

Sotul isi prinde sotia in pat cu altul si , in loc de orice altceva,incepe sa-si faca cruci:
-Bai,omule,sa mor eu daca te inteleg! Eu sunt barbatul ei,din cand in cand tre' sa-mi fac datoria,da' tu, ce obligatii ai?!?!

-Taticule,boii se insoara?
-Mai ales boii..

-Taticule,cat costa o casatorie?
-Nu stiu ,fiule,eu platesc inca...