Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

24 martie 2005

una alta



Ea: "daca eu as muri, te-ai recasatori?"
El: "nu draga mea, niciodata!"
Ea: "de ce, ai ceva contra casatoriei?"
El:"a, nu , nu am nimic impotriva."
Ea:"Si atunci, de ce sa nu te casatorestI?"
El:"Bine, m-as casatori, ca sa-ti fac placere."
Ea:"A, deci te-ai recasatori...(cam trista)
El:"pai, da..."
Ea: "si te-ai culca cu ea in patul nostru?"
El:"pai unde ai vrea sa ma culc?"
Ea:"si ai inlocui fotografia mea cu a ei?"
El:"pai, e normal..."
Ea:"si ar conduce masina mea?"
El:"nu, ca nu stie sa conduca..."

************************


Un tip iese seara sa-si ia tigari de la un bar din
apropiere. Inauntru, vede o tipa frumoasa foc, care in
plus ii si face imediat ochi dulci. Dupa cateva
pahare, se inteleg rapid sa mearga la ea. Totul e bine
si frumos, cand tipul dupa o partida zdravana de amor
se uita la ceas : " Dumnezeule, e 3 dimineata, ma
omoara nevasta-mea!" Reflecteaza cateva secunde, apoi
intreaba: "nu ai niste pudra de talc?"
Tipa are, el o ia, isi freaca bine mainile, si fuge
acasa. Nevasta-sa il astepta pe culoar:
"Ia zi, nesimititule, pe unde-mi umbli?"
"Draga mea, am ramas fara tigari, am mers sa-mi iau,
dar la bar am dat peste o tipa jos palaria, si in pus
foarte excitata. Nu am putut sa rezist si am mers la
ea unde i-am tras-o pana acum..."
"Sa-ti vad mainile", striga nevasta-sa. "Mincinos
nenorocit, iar ai stat la bowling toata noaptea!!"


******************************


Intr-un satuc din Africa, un tip vestit pentru
virilitatea lui si modul in care le satisfacea pe
femei, se hotaraste sa-l initieze pe fiul sau care
crescuse, in tainele meseriei.
"Fiule", ii spune "o sa mergem azi sa-ti arat cum se
face cand vrei sa satisfaci o femeie. Eu o sa iti
demonstrez si in timp ce fac asta, tu faci vant cu o
frunza de palmier, pentru ca te incalzesti tare. Dupa
care, e randul tau".
Zis si facut: gasesc ei o pipita din sat si o duc mai
in margine. Expertul incearca tot ce stie, dar dupa
1/2 ora, tipa nu dadea semne ca ar fi fost
satisfacuta. Obosit, omul ii spune fiului sa faca
schimb. Asta tanar se apuca de treaba, in timp ce
tatal lui facea vant. Dupa nici 2 minute, tipa in
extaz, intr-o cascada de orgasme. La care tatal lui
remarca, cu un aer superior:
"Ai vazut? Asa se face vant!"


*****************************
Bestiala!!!

Un tip zboara cu balonul admirand peisajul rural pe care-l survoleaza.La un moment dat isi da seama ca s-a ratacit si observand un om dedesubt coboara
balonul sa-l intrebe unde se afla.
"Nu te supara, am si eu nevoie de ajutorul tau.
Trebuie sa ma intalnesc cu un prieten intr-o jumatate de ora si nu stiu unde sunt."
"Cu placere: te afli la bordul unui balon, la 10m deasupra solului,coordonatele fiind 41 de grade latitudine nordica si 63 de grade longitudine estica."
La care tipul din balon: "Cu singuranta esti inginer!"
"Ai dreptate, cum ti-ai dat seama?"
"Pai foarte simplu: toate datele pe care mi le-ai dat sunt corecte din punct de vedere tehnic, dar n-am nici cea mai mica idee ce sa fac cu informatiile primite, si sunt in continuare la fel de ratacit ca si inainte."
Si inginerul: "Tu cu siguranta esti manager!"
"Ai dreptate, de unde stii?"
"Pai e si mai simplu: Habar nu ai unde esti si nici unde te duci. Ai facut o promisiune pe care habar n-ai cum s-o tii, si mai mult, te bazezi pe mine
sa-ti rezolv problema. Rezultatul e ca esti tot in c... in care erai si inainte de a te intalni cu mine, numai ca acum e vina mea!"


********************************


Daca un barbat spala o duzina de farfurii intr-o ora,
cite farfurii vor spala 4 barbati in 2 ore?
Nici una. Se aseaza impreuna la TV si se uita la
fotbal.

*************************



Ce intelege un barbat prin a face treaba in casa?
Sa-si ridice picioarele ca sa poti aspira.

*************************


Cum ar fi o lume fara barbati?
Plina de femei fericite si grase.

****************************


Ce titlu poarta cartea cea mai subtire din lume?
"Ce stiu barbatii despre femei"