Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

12 martie 2005

tot cu evrei



Dupa multi ani in care nu au tinut legatura, Strul afla ca Itic are o afacere prospera la Londra is il suna sa afle despre ce e vorba. Strul ii spune:
"Pai, uite ce idee mi-a venit: am deschis o mica gogoserie chiar in fata la Lloyds Bank. Englezul, cand vine la banca, ia doua gogosi si, cand pleaca,
bucuros ca si-a incheiat afacerile, mai ia doua. Si uite-asa afacerea merge extraordinar, am atatia bani, ca nu mai stiu ce sa fac cu ei!"
La care lui Itic ii vine o idee:
"Stii, Strul, si eu am astfel de idei simple si bune de a incepe o afacere, dar din pacate imi lipsesc banii. N-ai putea sa ma imprumuti?"
"Din pacate n-am cum, e complicat..."
"Pai nu ziceai tu ca te dau banii afara din casa??"
"Ba da, dar vezi tu, am incheiat un contract cu Lloyds Bank - eu ma angajez sa nu dau credite, iar ei se angajeaza sa nu vanda gogosi..."