Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

25 februarie 2005

Ce spun femeile când sunt surprinse asupra faptului?






Englezoaica:
Darling, dacă mă anunţai la timp când vii acasă, s-ar fi putut evita situaţia asta jenantă pentru amândoi.



Nemţoaica:
Hans, azi ai venit cu patru minute şi patruzeci şi cinci de secunde mai devreme acasă. Îmi datorezi o explicaţie pentru asta!



Franţuzoaica:
Jean, ce bine că ai venit, Jaques e terminat, nu mai poate...



Suedeza:
Tu eşti Olaf? Eu am terminat, ce-i drept, dar Sven ar vrea să se mai distreze, alătură-te şi tu!



Rusoaica:
Ivane, tu eşti? În sfârşit, un bărbat adevărat! Înainte să mi-o tragă, ăsta n-a fost în stare nici să mă ia la palme!



Evreica:
Iţig, tu eşti? Atunci cine naiba e ăsta de pe mine?



Românca:
Nu fii supărat, dragul meu, a plătit înainte...



Unguroaica, în timp ce sare din pat:
István, tu mă crezi mai mult pe mine sau ochilor tăi?



Cehoaica:
Pepa, nu te impacienta! Tocmai am aflat că el e noul tău şef.



Nevasta de secui:
Dacă ai băut toată pălinca din casă, cu ce să-l fi servit pe musafir?