Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

31 august 2010

Dubla sportivului

Aseara in club am agatat o femeie mai in varsta.
Arata foarte bine pt cei 60 de ani ai sai si m-am trezit gandindu-ma
ca probabil fiica ei arata si mai sexy.
Am baut putin (ei bine, putin mai mult), ne-am giugiulit putin si apoi
ea m-a intrebat daca am practicat vreodata"dubla sportivului".
- "Ce-i asta ?", am intrebat. - "Pai, faci dragoste si cu mama si cu
fiica in acelasi timp"...
- "Nu,n-am avut parte de asa ceva", i-am raspuns si am inceput sa ma
intreb cum arata fiica.
Am baut putin mai mult, mi-a facut din ochi si mi-a zis ca asta-i
noaptea mea norocoasa.
Ne-am dus apoi la ea acasa...
Am intrat, ea a aprins lumina in hol si a strigat:
- "Mama, esti inca treaza ?"